Gratis kør-selv-tur til oplevelsescenter Nyvang
onsdag den 15. september 2021 kl. 10-16

Nyvang 1
Der mangler gæster på vore besøgscentre, museer og spisesteder.Kultur­ministeriet uddeler derfor penge til foreninger som vores, for at vi kan invitere vore medlemmer på museum med spisning og rundvisning – dels for at give os ældre gode oplevelser, men nok så meget for at støtte oplevelses- og spisestederne.
Odsherreds Kulturhistoriske Forening har fået 20.000 kr. og det rækker til, at vi kan invitere 60 personer gratis med på rundvisning og frokost i Oplevelsescenter Nyvang i Holbæk.
Så har du lyst til en god gratis oplevelse, så tilmeldt dig straksods.kult.hist.for@gmail.com.
Turen er begrænset til 60 deltagere. Tilmelding skal ske senest onsdag den 8. september og sker efter først-til-mølle princippet. De heldige får besked snarest herefter.
Vi har i år erstattet foreningens traditionelle bustur med en kør-selv tur.
Vi har valgt Oplevelses­center Nyvang fordi vi tror, at mange af vore medlemmer endnu ikke har besøgt stedet og naturligvis fordi det ligger tæt på.
Nyvang er et fantastisk sted – hvor vi lidt ældre får et tilbageblik til barndom­mens land.
Du kan se dagens program og læse mere om arrangementet her