Julehygge

På lørdag den 4. december mellem kl. 11.00 og 14.00 inviterer vi til lidt julehygge i Den gamle Brandstation i Anneberg Kulturpark.
Nisser
Du kan lave juledekorationer, julepynt, roelygter og være med til lidt julehygge.
Så velkommen til lidt før-jul hygge.

Julemærkemarchen 2021

Julemærkemarch
Om søndagen afholder vi årets Julemærkemarch på museet, Annebjerg Stræde 1.
Vi starter kl. 10 og du kan købe kort til både 5 km og 10 km vandring. Du kan også købe glögg og æbleskiver for at få varmen. Der er desuden mulighed for, at børnene kan lave juledekorationer.

Julemærkemarchen er en forening af frivillige ildsjæle, der i over 40 år har arbejdet med det ene formål, at indsamle midler til støtte for Julemærkehjemmene, der hjælper udsatte børn.
Mobning, ensomhed og lavt selvværd er det, størsteparten af børnene har med i bagagen, når de starter på et Julemærkehjem. Det får de hjælp til at ændre. Målet er, at børnene bliver en del af et fællesskab på Julemærkehjemmet, hvor de oplever sammenhold, støtte og omsorg. Resultaterne viser, at opholdet forbedrer børnenes selvopfattelse, humør og livskvalitet markant.
Så kom og støt den gode sag !