Godt Nytår - her er vi med et godt forårsprogram

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Formand Kjeld Jensen:

Godt nyt år. Det er befriende dejligt at kunne skrive disse tre ord og samtidig tro på, at det bliver et godt år. Efter statsministerens åbning af Danmark onsdag aften er det svært ikke at være begejstret. Tænk at vi i Danmark - og midt i at smittetallet eksploderer - nu er nået så langt, at vi med ro i sindet har fuld tiltro til at hverdagen er vendt tilbage. Og det er ikke den eneste gode nyhed – vores immunitet gør nu, at Coronaen forhåbentlig er en almindelig influenza, når blot vi er vaccineret.
Foreningen kan se tilbage på et meget travlt 2021. For vi valgte at gennemføre medlemsaktiviteter igennem hele 2021 – udendørs og naturligvis tilpasset restriktionerne. Det har fungeret fint, og foreningen har haft et forrygende år, se blot her.
Foreningen havde og har stor fokus på efterspurgte aktiviteter for børnefamilier, og mange er blevet medlemmer af vores forening. Vi vil også i 2022 gøre vores yderste for at give vore medlemmer gode kulturhistoriske oplevelser, men bestyrelsen fastholder dog fortsat den lidt forsigtige linje. Som du kan se i forårsprogrammet har vi skruet op for de udendørs arrangementer. Se programmet her

Medlemstilbud

Kim Dirckinck-Holmfeld fra forlaget Bogværket tilbyder medlemmer af Odsherreds Kulturhistoriske Forening en rabat på 40% på tre af Kurt Sørensens bøger - og 50% ved køb af alle tre. Hertil skal lægges forsendelsesomkostninger, men bøgerne kan også afhentes.
Se mere på forlagets hjemmeside, hvor bøgerne også kan bestilles.
Detektor 20211020

Anneberg Kulturpark i skolernes vinterferie

Kulturparken er værd at besøge i tiden 14. til 20. februar. Der åbent de fleste steder og om aftenen vil kulturparken være illumineret.
Vi vil også være til stede, se forårsprogrammet
Vi vil stolt fremvise alt det, som foreningens frivillige har brugt mange kræfter på at etablere i 2021, f.eks. klargøring af udstillingsrum, opbygget udstilling, udfærdiget 2 kulturhistoriske foldere, samt etableret trappe, sandkasse og soldeanlæg ved vores nye aktivitetsområde.

Kontingent 2022

Vi udsendte med sidste nyhedsbrev opfordring til at betale kontingent for 2022.
Som det fremgår ovenfor, er bestyrelsen meget opmærksom på, at du får noget for dit kontingent, så du fortsat ønsker at støtte foreningen.
Skulle du ikke allerede have betalt dit kontingent, så er det tid at gøre det nu.

Her kan du se, hvad du fik for kontingentet i 2021.
Email Marketing Powered by MailPoet