Generalforsamling 2020
Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling onsdag den 11. marts 2020 kl. 19.00 i “Det Vilde Køkken”, Klintevej 158, 4500 Nykøbing Sj.
Se dagsorden og bilag her.

Efter den officielle generalforsamling (som vi forventer vil tage maksimalt en times tid) fortæller Arne Andersen om ”Lammefjordens historie”.
med særlig fokus på Lammefjordens 3. Udtørring. Arne Andersen er en fantastisk god fortæller og ubetinget den person i Odsherred, der ved mest om Lammefjorden.

Kom til et interessant foredrag, hvor du får den hele fortælling om Nordeuropas største landindvindingsprojekt – og Odsherreds mest betydningsfulde ændring efter sidste istid.
Det er gratis at deltage for medlemmer. For ikke-medlemmer over 18 år koster det 50 kr. pr. person.
Det er muligt at melde sig ind i foreningen ved indgangs­døren, så tag gerne venner og familie med. (Ikke-medlemmer kan overvære generalforsamlingen, men selvfølgelig ikke afgive stemme).
Der er ingen tilmelding, så mød blot op.
Kaffe og kage kan købes til 60 kr. pr. person.
Har du spørgsmål, så kontakt formand Kjeld Jensen på tlf. 52241999 eller mail info@odsherred-museumsforening.dk

Sammus – Danske Museumsforeninger
Følg med i, hvad der rører sig Danmarks mange museumsforeninger.
Du kan læse sammenslutningens nyhedsbreve her

Sammenslutningen er en landsdækkende organisation af foreninger, der driver eller støtter kulturhistoriske museer med videre i Danmark.
Formålet er at styrke og udvikle det folkelige engagement til gavn for museerne. Desuden at synliggøre de betydelige folkelige kræfter bag de danske museer og sikre museumsforeningerne indflydelse på den aktuelle og fremtidige kulturpolitik. Endelig at sikre et inspirerende samarbejde mellem museumsforeningerne i ind- og udland.

Der er masser af oplevelser med Museum Vestsjælland.
Du kan læse om dem her